Resursa 2

SUBIECT/CONȚINUT: Înţelegerea semnificaţiei unui text citit/ Adjectivul (intuitiv)
PROFESOR/AUTOR: Makai Emese-Marta
ABSTRACT
Elevii au de citit un text şi de rezolvat exerciţii de tipul: formularea unui titlu potrivit textului, stabilirea variantelor corecte de răspuns, numerotarea enunţurilor în ordinea desfăşurării întâmplărilor, completarea/ continuarea enunţurilor pe baza textului, despărţirea cuvintelor în silabe, potrivirea substantivelor cu adjectivele date, completarea unui dialog cu semne de punctuaţie.
BIBLIOGRAFIE/WEBOGRAFIE
Programa şcolară pentru disciplina LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU ŞCOLILE ŞI SECŢIILE CU PREDARE ÎN LIMBA MAGHIARĂ Clasele a III-a şi a IV-a, Aprobată prin ordin al ministrului Nr. 5003 / 02.12.2014

 

Linkul Resursei 


 

Resursa 1

SUBIECT/CONȚINUT: Înţelegerea semnificaţiei unui text citit/ Pronumele personal (intuitiv)
PROFESOR/AUTOR: Makai Emese-Marta
ABSTRACT
Elevii au de citit un text şi de rezolvat exerciţii de tipul: completarea de enunţuri, stabilirea valorii de adevăr a unor enunţuri, formularea de enunţuri, stabilirea formei potrivite a adjectivelor în enunţuri, înlocuirea numelor de persone cu pronume personale şi pronume personale de politeţe.
BIBLIOGRAFIE/WEBOGRAFIE
Programa şcolară pentru disciplina LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU ŞCOLILE ŞI SECŢIILE CU PREDARE ÎN LIMBA MAGHIARĂ Clasele a III-a şi a IV-a, Aprobată prin ordin al ministrului Nr. 5003 / 02.12.2014

Linkul Resursei


 

TEL VERDE 0787.617.107

CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA

tel verde